Tittut

Nu har jag hittat hit igen.
Det blir såhär eftersom detta inte är någon blogg som är till för att uppdateras var dag!
Nu tänkte jag i alla fall berätta hemlisen som ska sluta va hemlig:
Den 5:e november är jag en av de 20 tjejerna i Emmalisa Norrhamns kör i musikslaget på Kristianstad Arena!
Det är en kamp mellan olika körer men det ska också avgöras vilken stad som är bäst, Hässleholm eller Kristianstad?
KRISTIANSTAD, om du frågar mig!
Det är alltså samma upplägg som KÖRSLAGET på tv!
Kommer lägga ut detta på rätt datum senare också!
Boklund av biljetter kan göras här:
http://www.webbiljett.se/kristianstad
Musikslaget finns under fliken musik.
Skynda på!

Vad härligt att det nu finns en app för blogg.se!
Det har jag saknat så nu kaaaanske jag tar mig hit lättare o oftare.

O just det, om du röstar på idolerna;
Om jag varit i dina skor hade jag röstat på min kära klasskompis Amanda Fondell som gick vidare igår!
Woho, du är grym Fondelli!

Det va nog allt för nu.
Jag återkommer nog med fler surprises snart...

Lovelovelove

Sallie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0