rolig tävling två

Mumindalen på muggen!
Tänk nu inte på en toalett.
Jag pratar ju om emaljmuggarna med alla karaktärer från Mumindalen på!
Sedan jag var liten har jag kollat på mumindalen.
Det speciella är väl att det inte påminner om något annat, det är en helt egen värld.
Vilket resulterade i att man som liten fängslades ganska lätt.
Faktum är att jag idag blir kallad för Lilla My ibland, vilket får mig att se tillbaka på när man som liten levde sig in i karaktärernas liv i Mumindalen.
Självklart inte personlighetsmässigt, de som säger det syftar på utseendet, hoppas jag...;)
Därför skulle det vara perfekt att njuta av t.ex. sitt kaffe i en sån här mugg.
Detta skulle kunna bli en början på en fin samling.
Och att i framtiden kunna föra berättelserna om karaktärerna i Mumindalen vidare med hjälp av muggar är väl toppen...

http://www.muminmuggar.se/bloggen/vinn-emaljmuggarna/

Lovelovelove

Sallie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0