Höstliga hej

Nu var en COMA show/ kompis projektarbete över!
& min värld har nu en grej mindre!
Showen gick bra, dock kändes soundchecket nästan bättre.
Jag benade i alla fall av en rad schlagerlåtar tillsammans med vänner.
Så nu är picadilly circus klar för den här gången!
Nu fortsätter jag att jobba på med annat.
Höstlov -> dags att göra skolgrejer för att slippa lägga energi på det sen.
Om några få dagar ska jag fira min fina pojkvän lite i förväg.
Han fyller 18, vilket känns extra speciellt så mer om det en annan dag.
Sedan är det dags för musikslaget den 5 november.
Sen följer ännu mer Luciarep o en rad framträdande med start den 12 november(!)
& sist men långt ifrån minst startar repen inför musikalen Sound Of Music!
Premiär den 18 februari & du kan redan nu boka biljetter, så gör det.
Men jag ska ju också fira min egen dag tillsammans med tomten & sjunga i kyrkan på midnattsmässan samma dag.
Efter allt detta är det nästan sommar igen.
Det känns väl bra?

Vi hörs snart igen.

Lovelovelove

Sallie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0