you got it in you

Dagarna har varit fulla av det UNDERBARA som jag sssnart får avslöja för er!
Imorn går jag på audition för muskialen Grease!
Mest för att skapa erfarenhet, tror nämligen att jag kan vara för ung för denna musikal, fast det sa jag iförsig om Sweet Charity också!
För övrigt har jag massor av plugg att ta hand om!
B.la. ett enormt matteprov på onsdag! O fler prov blir det!
Engelska, Gemu, piano, datorkunskap, spanska ja allt i princip!
På fredag ska jag gå o se mina vänner som är med i skönheten & odjuret!
Nu närmar ......... sig ! ;))
Jag spricker snart!
Men nu är det nog bäst att fixa det jag ska & längta iväg!

Ha det toppen så hörs vi snart igen!

& hoppas ni har lika mycket vårkänsla som jag!
försökte lägga upp en varm bild men det ville inte bloggen så ni får den vid ett senare tillfälle!

lovelovelove

Sallie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0