Lite fler sponsorer:

Fick inte med alla sponsorer i tidgare inlägg:
STOOORT TACK TILL:
Kristianstad textil, Kristianstad kommun, SKÄGG&LOCKAR, APQ El AB!

Åh, nu kommer mina dissningar:

http://www.kristianstadsbladet.se/noje/article1416918/Team-Kristianstad-inte-tittarfavorit-i-Korslaget.html

Kristianstadbladet, hallå?
Jo, det är klart att vi vill ha röster men att vända våra fans emot oss gör det inte bättre!
EN GÅNG FÖR ALLA KLARGÖR JAG ATT DET INTE FANNS NÅGRA SURA MINER I VÅR KÖR!
För vi var så J Ä V L A bra !
O att sen folk orkar klaga på saker dom inte har en aning om gör mig irriterad!
För ni kan väl inte mena att ni tror på det tidningarna skriver, dom vill bara skapa rubriker o vi i kören o vår körledare vill inget annat än att ha ert stöd!
Fråga dom med facit i hand o stäng igen ER egen foderlucka tills dess.
SÅ, nu satsar vi TILLSAMMANS denna vecka!

O ska man tro på allt folk säger, så kanske det här också är sant?
Att Adam Allsing har legat med alla i Team Ann-Louise?
Det kan jag också intyda att det har ingen av oss gjort, vilken tur va?
Tur för lille Adam att han bad om ursäkt,
haha nej men lite komiskt var det allt!


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article12755557.ab
Fy skäms på Aftonbladet också!


O ja, media är bra på många sätt men det har sina negativa sidor också o jag lär mig mer om vad det innebär nu.

tack för mig sålänge!

hörs snart!

lovelovelove

Sallie.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Håller med dig.

2011-04-05 @ 09:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0