Körslaget


OBS, lördagens preimär ska det vara på tidigare inlägg!

Ja, jag glömmer njuta nu när jag är mitt i en av dom häftigaste upplevelserna i mitt liv!
Vilka erfarenheter jag får!
O gud vad vi i kören inte vill åka hem som första kör!
Jag kan inte fatta det, att jag stod i direktsändning i lördags o ska göra det minst två ggr till, andra programmet och finalen när alla körer är med!
Alla är så grymt härliga.
Alla sminköser, kostymörer som hela tiden kollade så att man såg fin ut! O för att inte glömma vår körs egna frisörer från Skägg & lockar som var med o fixade våra frisyrer!
O alla andra sponsorer, MAXI, stadium
TACK FÖR ALLT! Frisyrer, smink, jackor, hoodies, t-shirts, vattenflaskor, mat, pengar
Jag kan inte gå in så mycket vad som händer bakom scen men det är väldigt mycket spring för oss i kören!
O man är så lycklig att få vara en del av detta underhållningsprogram!
(Alla utropstecken kommer automatiskt för att jag försöker beskriva lyckan, haha.)
Vi i kören åkte buss upp till Stockholm på fredagen, det tog nio timmar.
Sedan gick det lite snabbare hem, då vi åkte hem efter programmets slut.
Men nu till andra programmet behöver vår kör verkligen allt stöd o alla röster vi kan få, vi behöver allt stöd från Kristianstadbor m.f!
Tillsammans sätter vi Kristianstad kommun på kartan o om kören skulle vinna, ja då skulle kommunen få något behövligt för en halv miljon...
Så, från djupet av mitt hjärta, vår härliga kör är så tacksam för varenda röst!

RÖSTA PÅ TEAM ANN-LOUISE FRÅN KRISTIANSTAD! ♥


Vi i direktsändning, (bild lånad från Kristianstadbladet.)

lovelovelove

Sallie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0