Låt hjärnan tycka till inlägg

Funderingar : (ursäkta mobilinläggen o dess inställningar på text) 1. En sak som irriterar mig en aning är huliganerna vid fotbollsmatcher. Få nu inte för er att jag är ett fotbollsfan, för jag är inte ens i närheten av det. Men vad får dessa människor ut av sina handlingar? Dom förstör ju inte bara matchen utan även för alla hängivna fans som har betalat pengar för att stötta/heja eller få en rolig upplevelse. Jag förstår inte det. Väck med dom bara. 2. En sjuk sak jag just läste om en 17årig kille från Kina. Han genomgick en svår operation för att kunna sälja sin njure. Varför? Han ville köpa en iPad 2 o det var hans utväg för att få råd till detta. Han fick tydligen 20 000 för sin njure. Min fundering blir hur långt människan går för att Tillfredställa sina behov. Jag hade då aldrig riskerat mitt liv för en iPad 2.... Mer funderingar på ingång. Lovelovelove Sallie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0