I see you in the summer

Åh jag hänger inte med längre! Juni månad ! Knappttvå "vanliga" skoldagar kvar o sen sommarlov! O då har jag klarat av ett av tre år i gymnasiet . Det känns som ett steg i sig. Trots det kan jag inte släppa framtiden. O meningen vad händer sen tycks återkomma. O jag vill så gärna kunna leva o njuta i nuet men ni som känner mig vet att det inte är min starka sida. Nu borde jag engentligen förbereda inför matteredovisning av hela kursen muntligt och skriftligt som jag ska göra för min lärare för att jag ska få det betyget jag vill ha. Oj vilken konstig mening! Ja hur som helst, jag vill göra det bra. Men just nu skiter jag i det. Jag får ju ett bra betyg ändå även om jag inte blir lika nöjd. Äsch det löser sig. Nu är det lördag, ledighet, jag njuter i solens strålar ett tag till. Lovelovelove Sallie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0