This night I turn to you

Hej & hallå & egentligen godnatt! Jag ligger nu återigen under täcket efter ännu en sommarlovsdag. Tänker på måndag & hoppas & drömmer. Men om vad tänker jag inte tala om än. Låtarna till barnboken är i alla fall färdiginspelade o nu längtar jag efter slutresultat ! Det känns som att det jag har hjälpt till med kommer att nå ut o det är det som är poängen. På tisdag börjar mitt tre veckors jobb på fritids, det blir säkert bra! Men nu hörrni, det finns en sak som jag verkligen blir irriterad över som jag måste berätta för att lätta på trycket, så att säga. Jo, i förra veckan blev jag påmind när det skedde en olycka i korsningen precis utanför mitt hus. O jag va dock inte hemma, så jag stod inte o glodde. Utan såg att det skett av en ren slump när jag o min pojkvän bara skulle hem till mig o hämta en sak. Det var bilar o flicka på cykel, mer behöver jag inte säga. För att jag vet inget om hur det gick osv. Men det ska va skitsamma vad det är för olycka. För det som gör mig så arg är alla jäkla nyfikna människor rent ut sagt som samlas runt bara för att glo! Jag tror inte att de hade uppskattat folkmassor runt dem själva eller om det varit någon av deras anhöriga! Låt de med utbildning o jobb få ta hand om olyckan istället för att stå av ren nyfikenhet. O du , gubben som i bil körde upp o parkerade framför andra bara för att kunna sitta o glo, skäms! O som att det inte räckte med nyfikenhet, helst ska man uppdatera statusen på Facebook också. I stil med; "någon har blivit överkörd osv.." Håll er utanför o sköt ert eget! För olyckor i trafik m.m är inget man ska va nyfiken över eller ha som hett ämne på Facebook! Det är min åsikt o det var bannemej skönt att få ur sig! Nu känns det bättre, så nu kan jag kanske förtränga det! Nej, nu ska Sallie nana. Vi hörs mer snart igen. Lovelovelove Sallie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0