Jag kunde inte hjälpa att jag drogs till skenet som bedrog mig

& sålänge kunde jag hålla mig borta. Nej men jag passar på nu när jag hinner o orkar. Imorn står det packning, handling, kanske Killebom=festival o häng med pojkvän på schemat. På lördag, Göteborg med KÖRSLAGET, tjohooo! Söndag, hem från Götet o ladda upp... Ja det är mina dagar framöver. Inte mig emot! Ska vi ta lite visdom nu också? Ja, okejdå, bara för att ni tjatar! Om du har en sång, en sång som tilltalar, för det är ju det låtarna gör, de söker dig o har ett budskap, ibland flera stycken. Men va då inte rädd för att hänga på, sjung med, strunta i att du kanske inte är någon sångare. Om sången har hittat dig, kommer du att ge den rättvisa o det ser alla runt dig. Lovelovelove Sallie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0