Ett inlägg skrivet på datorn...

för en gångs skull!
Nej men nu när jag satt vid datorn för ovanlighetens skull så får jag ju passa på.
Sitter knappt vid datorn, för nu är det ju mycket enklare att ha allt i mobilen.
Praktiskt men det resulterar i ganska tråkiga inlägg!

Hur har ni det idag?
Idag är min sista lediga dag innan mitt tre veckors jobb.
Har inte riktigt kopplat att jag ska stiga upp tidigt imorn och göra nytta.

Idag har jag ju varit på den spännande grejen som jag inte avslöjar om det inte blir aktuellt.
Men det kändes helt okej i alla fall.
Så nu är det bara att hålla tummarna!

Jag har märkt på mig själv att jag blir väldigt lättirriterad av motorljud från motorcyklar och mopeder.
Speciellt dom där extrema ljuden från en motorcykel, arh kan bli galen!
Haha, jag vet att det låter som att jag är galen.
Men bara som ett exempel;
när man ligger i sin säng sent o försöker sova men störs av alla jobbiga mopeder som glider runt o leker ...
Ja, jag har inte så mycket annat att hänga upp mig på, haha!

Jaså, undrar du hur jag hade det med körslaget i Göteborg..?

Jo tack, det var rööligt.
Av alla 120 körslagare var vi nog bara 30 på plats men det gjorde ingenting för då fick man en chans att lära sig så många namn som möjligt!
Vi fick gå en ganska lång bit, vilket var riktigt jobbigt, ont i axlarna o svettig var jag men även otroligt lycklig när vi äntligen slog oss till ro i Slottsparken.
Detta är en väldigt stor och fin park.
O där satt vi i flera timmar o hade det mysigt.
Tacos, prat, skratt, lekar ja sånt ni vet.
Hann även med tre rundor i spårvagnar!
På kvällen var vi på en mysig resturang/bar o åt o drack gott!
Fullt ös, dock ej medvetslös.
Det ska jag väl dock vara glad för.

Jaja, nog om Götlabööörg!

Tänkte i alla fall bjuda på ett inlägg till med lite lånade bilder gällande diabetes typ 1.

Just det, på vägen hem från Göteborg stannade vi till på Euroshop i Halmstad om jag inte minns fel?
O där, framör ögonen på mig, okej inte direkt framför men jag fick iaf syn på glassparadiset.
Företaget heter galna glassen.
Det fanns olika kategorier beroende på hur "galen" man var.
Galen, galnare, galnast, supergalen ja osv.
Det man gör är alltså att man väljer både glass, tillbehör som sås, godis, frukt, kakor, ja allt mellan himmel och jord.
O det finns verkligen hur mycket som helst!
Eftersom jag fick beslutsångest så körde jag på en liten galen.
Päronglass, krossat marabou choklad i o tuttifruttisås.
Ja, så har ni vägarna förbi Halmstad och Euroshop, tveka inte att glassa inom.
För det rekommenderas verkligen, glassigt värre!


Bilden lånad från:
http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.galnaglassen.se/images/ilogo.png&imgrefurl=http://www.galnaglassen.se/&usg=__4QM6oOYASAoe8lq_CJ02H8vLdC8=&h=227&w=388&sz=62&hl=sv&start=22&zoom=1&tbnid=Uyr7mUdk45YNQM:&tbnh=81&tbnw=139&ei=0AsbTsXNA4jBtAaIrMzJDw&prev=/search%3Fq%3Dgalna%2Bglassen%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26rlz%3D1T4ACPW_svSE415SE420%26biw%3D1366%26bih%3D533%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=124&page=2&ndsp=26&ved=1t:429,r:22,s:22&tx=58&ty=48


Nej, nu ska jag förbereda nästa inlägg!

Lovelovelove

Sallie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0