Yeeeeees

Jag satte det! Jag satte mig i min säng prick tio på en SÖNDAG ! :)) Haha stolt är jag nu! Idag har jag hunnit med en del. Jag har varit på kalas hos en av mina kära vänner, grattis kära matilda! Sedan har jag o Henke spelat in lite som vi ska fortsätta med nu i dagarna! Jag har städat mitt rum på en kvart med lite hjälp av Henke för att nå målet klockan tio! Detta var nog min mest effektiva dag på lovet, Hahaha, det känns hemskt o säga det men det är bara för att jag böir stressad. Jag menar, verkligheten kom ifatt mig om att det imorn är tillbaka till vardagen som gäller. Dock kan jag inte somna in än, fast detvar tänkt så. Jag måste bädda rent i sängen, eller gör jag det imorn. Sätta upp håret. Planera inför möte med COMA imorn. O kolla igenom några låtar. För övrigt så känner jag mig redo inför en ny termin men dock inte läxorna o proven som hänger på o jagar mig..... Nej ni får ha en GOD NATT Så hörs vi mer imorn! Puss & kram Lovelovelove Sallie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0