Slöa söndagar

Jag har nog aldrig varit den som tyckt om söndagar.
Dom är oftast dryga vad man än gör med dom!
Men jag har överlevt ännu en.
Idag har jag varit på kalas, ätit gott, pluggat och tagit det lite lugnt.
Och imorn är det åter igen måndag.
Men det känns som att den kommande veckan kommer gå snabbt, har nämligen studiedag på onsdag!
Så jag känner mig pigg inför morgondagen.
Fast först vill jag skaffa mig massa sömn.
Känns bara som att jag har så mycket att fixa.
Men man kommer aldrig på språng, i alla fall inte för tillfället.
Imorgon åker jag kanske ner till COMAlokalen och förbereder till alla nya härliga medlemmar som ska känna sig varmt välkomna till en ny termin!
Jag får nog snart skapa en checklista så att jag får saker och ting gjorda! :D
Jag brukar va duktigt på sånt men nu har jag slöat till det, mycket bättre när deadline är nära!
Jag jobbar nog bäst under stress.
Det är bra för att jag får mycket gjort.
Men det är ju dock mindre bra att stressa. (;
Nej nu får jag packa ihop och slänga mig i duschen och sedan vidare till sängen.

Önskar er en god natt.

lovelovelove

Sallie.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0