Helgen kommer till mig imorgon, happy!

Idag har varit en ganska okej dag.
Haft prov metrik. ( notvärden, takt och rytm, fast man visar dessa med hjälp av rörelser.)
Det gick väl helt okej, hoppas jag.
Har fått två prov flyttade från nästa vecka, så känner mig lite lugnare nu...
Har inte fått så mycket gjort sen jag kom hem.
Är så trött men försöker få lite plugg gjort nu i alla fall.
Imorn stiger jag upp en timme tidigare för att sjunga på en begravning.
Jag blir alltid så känslosam vid såna tillfällen men jag hoppas att jag klarar av det.
Vill ju att dom anhöriga ska bli nöjda och att det ska bli ett fint avslut för den avlidne.

Vi hörs kanske mer senare.

lovelovelove

Sallie.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0