Glasklart

Är det bara jag som tycker att vi här nere i Skåne har haft ovanligt mycket snö iår? Den ligger kvar idag också. Dock har vi även glasklar och glashal is på köpet! O alla orkar klaga. Men snön stör inte mig ett dugg. Kanske för att jag är ett äkta decemberbarn? ;) Lille Henke sover sött som vanligt. Tror att jag ska väcka honom snart... Vi får se var vinden drar mig idag. Jag skulle behöva göra något nyttigt nu efter alla GODA högtider! Hmm... Igår var jag förresten duktig och städade mitt akvarium. Dock kan jag ju inte visa bilder på mitt fina verk. Jag glömde ju berätta att jag även fick massa hemartiklar i presenter. Ni vet sånt man behöver när man ska flytta en dag. ;) Nej , tjollahopp allihopa! Jag hör väl kanske av mig snart igen. Lovelovelove Sallie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0