December.

Rubriken talar för sig själv! Det var en underbar månad. Lucia, födelsedag, julafton o nyår m.m. En liten sammanfattning av en del av mina presenter: Ny dator Kläder Hår och hudvårdsprodukter Parfymer i massor Presentkort Pengar Smycken i massor Sedan ska vi även så småningom fixa en ny garderob, fixa mitt rum. Och även en annan present som jag berättar mer om en annan dag! Ja där fick ni lite av allt! Alla högtider firades med nära och kära! Nyårskvällen fortsatte dock sedan tillsammans med massa härliga vänner! Just nu ligger jag i Henkes rum, han spelar in lite på sin egna låt. Det är en riktigt fin studio här snart! Jag kan dock inte prova hans fina mick än. Åkt på en till liten förkylning , så jag håller käften ... Snart ska vi vandra hem till mig o fixa lite på mitt rum! Slappedagar , får ta tag i det här nu! Pusselipuss från mig . Lovelovelove Sallie <3 P.S Skriver numera mest från min mobil o får ju därför inte till inläggen som förr! Men det går att läsa i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0