Bort från mig

Slänger nog in ett inlägg till lite senare om min insulinpump som den senaste tiden har fått mig att gråta o explodera av ilska när det är dags att byta den.
Så var det även idag, så det ska jag noga berätta lite om i den kategorin sen.
Har också fikat på mammas specialbullar som jag avgudar!
Och kaffe i mängder!
Pluggandet fortsätter, har även fixat en del med min nya dator.
Längesen jag hade sånhär ordning.
Har färgat till håret lite.
Ska även försöka hinna med att städa, damma och sånt tråkigt.
Nu forstätter jag väl med lite matematik, samhälle, idrott och det som behövs helt enkelt.
Dagens låt blir Black Velvet för att den spelades när tårarna sprutade och jag var arg på min pump! :))
Så den gav mig lite glädje.

Hörs senare! ♥

lovelovelove

Sallie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0