When I look at you

Jag har haft fullt upp med plugg o miniCOMA dom senaste dagarna.
Imorgon kör vi ju igång!
Vill du ha någon information angående miniCOMA så är det bara att höra av dig!

Måste också berätta att mamma också har tagit sig tid att sy finfina "tubtoppar" till mig!
Det är bra till många plagg.

Har ni sett vilken musikal som blir underhållningspatrullens nästa satsning?
Grease !!!
Och vem spelar Danny?
Kevin Borg, Maltakillen som vann idol!
Fräckt måste jag säga.

Börjar känna lite vår i luften nu också, ellerhur?
O tänk, att den 14:e har jag o Henke varit tillsammans i två hela år!
Vilken fin alla hjärtans dag.

För övrigt så stressar en sak mig.
I skolan har jag ett ämne som heter eos, man är blandade estetiska elever som sätter ihop en föreställning.
Det gick hur bra som helst, fram tills det att lärare hoppar in och ändrar allt och nu är den inte riktigt vår.
Så nu är jag lite orolig, rädd, arg och besviken över allt det där.
Men det är så nära nu och jag måste kunna allt mitt nu och jag känner mig stressad för hela gruppens skull...
Nej, nu ska jag leta efter lite låtar.

Ha en fortsatt fin kväll! ♥

lovelovelove

Sallie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0