saturday

Ja, levde mello upp till mina förväntningar?
OHJAAA!
Men måste erkänna att man ser bättre på TV.
Jag tyckte alla bidragen va jäkligt bra.
Ja, fast Lassa Stefanz är inte mina största favoriter och Anders Fernette var inte heller en av mina favoriter!
Men fyfasen!
Det gick precis som jag ville, till final o andra chansen!
Dock tycker jag att Melody Club var värda Andra chansen!
Men för att inte tala om The Ark som var redigt grymma!
Alla låtar sitter i  hjärnan.
O underhållningen innan showen var också toppen med b.la. Hanna Hedlund.
Nej, blir helt pirrig bara jag tänker på det!
Så får sluta där!

Imorgon är det skola igen...
Längtar jag?
NEJ!
Och jag har stresspanik inför mitt idrottsprov på torsdag!
Arh!
Jaja, det får lösa sig trots att man inte vet vad man ska plugga till och hur mycket!

Vi hörs snart, nu är det sövdags!

lovelovelove

Sallie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0