my love is your love

Godkväll !
Idag har varit en härlig dag.
Har varit hos min ena syster, fikat och lekt med massa härliga syskonbarn!
Sedan åt jag middag hemma hos Henke.
O efter det var det snabba ryck hem, packa grejerna o vidare ner till miniCOMA!
Idag lärde jag ut två av danserna helt, så nu ska dom lära sig det + texten!
Hoppas det inte blir för mycket för dom, tror jag har lyckats lägga upp det bra!
Det verkar dom oxå tycka, för dom har verkligen kul och lär sig så snabbt!
Det kommer bli ett fint slutresultat den dagen när det är dags att visa upp allt dom lärt sig!
Dom har även gått upp på scen en och en, visat en känsla eller ett djur och sedan fick man självklart applåder av alla kompisarna när man var modig!
Det är så kul och man blir så stolt när man ser hur mycket dom har utvecklats o öppnat sig på denna korta tid!
Det har deras föräldrar också märkt, så vi gör ett bra jobb! :)

Nu försökte jag börja plugga till mitt idrottsprov men det sket sig lite när Word bestämde sig för att jag skulle installera om det, så det är väl bara att lyda.
För jag är inte så säker på att min idrottslärare (inte min favoritlärare) skulle acceptera min förklaring om jag inte klarar provet om en vecka, haha!
Det provet ska vara jättesvårt o VÄLDIGT många gör omprov i detta, vilket oroar mig för hur mycket tid man ska behöva lägga egentligen.
Alltså, vi går en estetisk linje, vi VILL INTE lägga ner hela vår själ i idrotten.
Ärligt talat hade jag helst sluppit den!
Jag tycker inte denna lektion ger mig nånting och speciellt inte det som den borde ge!

Men jag får helt enkelt glatt vänta på att Henke kommer med installationsgrejerna i högsta hugg o "räddar" mig...
vilken hjälte!
Önskar han kunde tagit med någon härlig bakelse också, det hade suttit fint...


bakelser
Mmmm...


Eller tror ni att suget försvunnit om man kramat om en av dessa?

lovelovelove

Sallie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0