moonlight

dom senaste dagarna har jag bara njutit av mitt lov.
hur härligt som helst.
igår var jag, Henke och hans lillebror o bowlade.
idag gjorde vi lite plättor till lunch.
ja, dagarna har varit slappa o härliga.
imorgon blir det kanske en runda in till stan o sedan miniCOMA på kvällen!
borde egentligen plugga, vilket jag har skjutit upp aningen för länge...
MEN!
jag orkar inte, jag vill inte o MAN SKA INTE BEHÖVA PLUGGA PÅ ETT LOV!
men ändå blir man så illa tvungen.
dumma skolan!
så jag tänker strunta i den lite till och sitta här ett tag till...

lovelovelove

Sallie.


drömmer mig bort & längtar tillbaka
(bild tagen i Thailand 2010 när vi var på det berömda stället fantasea, Phuket,)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0