Håll utkik...

för snart kommer jag berätta om ett nytt musikprojekt!
Men än så länge är det fortfarande lite hemligt.

Annars då?

Jo, skolan har ju gått av stapeln.
Som vanligt skräms man av lärare:
" Det här blir ett tufft läsår, med tuffa ämne och det kan bli jobbigt att ro iland."
Jo tack, jag vet men jag tänker inte tro på det ändå!
Om det är vidare pedagogiskt att säga sånt som lärare eller inte kan ju diskuteras.

På fredag är det dags för boksläpp!
Det hade ni koll på va?
18.00 i Kristianstads konserthus.
Janne Loffe Carlsson läser ur boken & vi som sjunger sångerna framträder live på scen.
Dessutom kan man passa på att köpa boken ALM 22 för 150 kr!

Det var det.

Jag har hunnit bli moster igen, lika underbart som vanligt.
En liten lilleman!
Har varit o gosat med honom största delen av denna dag.
Allt för att slippa tänka på svenskauppgiften som förföljer mig...

Nu kommer jag inte på mer för stunden, får väl ta tag i svenskan trots allt...

Vi hörs!

lovelovelove

Sallie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0