liten men tuff

Hejhoppsan!
Det är lite möt nu...
O jag stressar redan upp mig inför maj månad som är fullproppad med spelningar, inlämningar, vanliga prov, nationella prov, terminsuppspel, redovisningar m.m! 
O så ska det planderas massa o man vill göra allt så bra som möjligt!
O showen med mina söta små ungar i miniCOMA blir förmodligen också i slutet av maj!
Mer information om det kommer, för ni ska ju självklart se massor av medlemmar ur COMA som uppträder!
Jag kan redan nu ge datum på en spelning som jag har i maj:

Den 7 maj sjunger jag i Bromölla i samband med Humlestafetten, ( många lag/företag springer en viss sträcka. ) En ganska stor grej i min lilla by.
Tiden är jag inte bombsäker på men skulle kunna tro runt klockan två.

Sedan passar jag på att berätta att ni som vill se några av oss i Kristianstadkören TEAM ANN-LOUISE sjunga ska ta sig till Lilla torg på lördag den 16 april där vi sjunger i samband med Unicef.
Tiderna är 12-14

& glöm inte heller att följa oss i TEAM ANN-LOUISE sista gången i TV när alla körerna kommer tillbaka i finalen måndagen den 25 april, annandag påsk!
Klockan 20.00 på TV4!

nu tänkte jag bjuda på lite bilder från tiden med TEAM ANN-LOUISE & KÖRSLAGET! ♥


En fin bild på världens bästa kör i direktsänding

o nu när jag ville ladda upp ännu fler så går det inte?!
blir nästan så arg att jag nästan borde sprina runt huset o skrika?
eller kanske bara skrika på datorn?
vi får se vad blir bäst...

jag ska se om jag kommer på problemet...

lovelovelove

Sallie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0