good morning beautiful

så var det onsdag mitt i påsklovet.
jag tvingades upp vid halvnio för att åka ner till vårdcentralen.
det var dags för dom årliga proverna.
jag tar blodprover, urinprover för att kolla så att allt står rätt till med diabetesen men ocks¨å för att ha koll på så att jag inte är påväg att få någon "släktsjukdom".
det finns nämligen sjukdomar som går hand i hand med diabetes, t.ex. gluten.
man kollar även sköldkörteln m.m.
proverna är alltså till för att kolla så att lilla jag står rätt till.
får väl göra en fortsättning följer tills det att jag vet mer...


för just nu är det liiite synd om mig.  ^ 
Hahaha...

lovelovelove

Sallie.
                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0