glad påsk!

Hoppas att ni har haft det som rubriken står för.
Nu var snart ett skönt lov över och vi går snart in i hektiska maj...
Men man börjar redan skymta sommarlov, särskilt pga denna härliga värme.
Jag ska klara av majmånad o jag ska göra mitt bästa!
Terminsuppspel är b.la. något av allt som stressar mig men egentligen, vad ska hända?
Om jag spelar fel, ska dom skriva IG i pannan på mig?
Nej, så illa är det faktiskt inte o det vet jag egentligen.
Dom vill ju bara se en utveckling.
Men det är alltid lite läskigt att spela upp i piano!

Åhh, vet ni vad det är för dag imorgon, förutom söndag?!
KÖRSLAGETDAGS!
Klockan åtta hoppar jag in i bussen för sista gången mot ett oförglömligt avslut med KÖRSLAGET!
Jag måste ta vara på det nu, det är en gång i livet!
& det är nu
!
Så kom nu ihåg att kolla på TV4 på måndag klockan åtta.
Men innan jag kan åka någonstans o dessutom innan en godnattssömn så har jag en hel del att göra och packa.
Sååå, vi hörs snart igen!

lovelovelove

Sallie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0