Bättre sent än aldrig

Ingen har väl missat att vår kör TEAM ANN-LOUISE fick lämna körslaget i lördags. Men jag kan tala för oss alla i kören: vi är fruktansvärt nöjda med vår prestation o vi lämnade på topp o åkte ut med stoltheten i behåll! Jag för mig tyckte självklart att hela grejen var jobbig, det är ju aldrig kul att behöva lämna. Men jag kände också att det skulle kunna va helt okej att komma tillbaka till vardagen, för fy vilket slit det varit! Det handlar om mer än allt roligt uppe i Stockholm. Stress om inget annat. Nu har jag fått minnen för livet o fått uppleva o se allt! Det har varit så jäkla häftigt! O vi kommer ju faktiskt upp till finalen i påsk o är med i sista programmet av körslaget 2011! Under resan hann jag ju dessutom med att ligga i 40 graders feber o hosta i en vecka. O nu är jag kass igen..! Virusen vägrar släppa taget om mig. O nu borde jag plugga. Men det tar ju emot. För övrigt så är jag nu med o tävlar i Svensktoppen nästa. O vill såklart gå vidare från Kristianstad o vidare, så gå gärna in o lyssna o gilla mitt bidrag för att visa ditt stöd!:) "You are the reason." Lovelovelove Sallie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0