Måndag o ännu en skoldag

Då sitter man på bussen påväg hem. Trött nu men måste ändå hem o plugga. Dagarna är fulla med sånt. Ska hinna kela lite med min Henke också. Idag har jag haft matte o jag kan stolt meddela att jag blev över gokänd på provet! Ni anar inte hur glad jag blev. Sen har jag haft samhälle, engelska, gehör & musiklära o datorkunskap. Provet i gemu gick väl lagom bra , mycket av det är jag fortfarande ovan vid. För övrigt har jag prov, inlämningar o uppgifter i princip alla ämnen. Men jag kämpar på. Känns av någon anledning inte långt till jag ska stå i en sommarklänning o vinka in sommarlovet! Jag är lustig men det känns som att jag gått på C4 hur länge som helst. Vi hörs kanske lite senare , jag kan ju höra av mig om jag behöver hjälp med pluggandet ! Haha ! Lovelovelove Sallie <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktigt av dig att fixa matten kram moster

2010-10-05 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0