Uppdatering.

Barndopet förra lördagen gick bra!
Sjöng en låt som heter "Välkommen hem" som är gjord av Sonja Aldén.
Förra onsdagen sjöng jag på begravning, det var första gången, det var såklart jobbigt men jag är väldigt glad över att jag gjorde det, dels för min egen del och för alla dom anhöriga.
Döden skrämmer mig men det är väl inte så konstigt när man inte vet någonting om det.
Det är nog bra att det är så, annars hade det kanske skrämt en desto mer.

För övrigt rusar det på.

Har ingen tid till bloggande!

Övar för fullt inför olika shower och en audition den 16:e maj.

På lördag åker jag upp till Göteborg för att sjunga på bröllop.

Den 26:e juni styr flyget förmodligen mig mot Thailand!

Nu lite information:

COMA
vår resa i tiden

När? - Den 28:e maj.
Plats? - Humlescenen, Bromölla.
Tid? - Halvsju. ( Var i god tid.)
Pris? - Vuxen: 40:- Skolungdom, upp till 19 år: 30:- Barn under 6 år: Gratis.

Vad är nu detta för något då?
Jo, det här är en show som jag och mina två COMA-kompisar Rebecca Lennartsson och Emelie Holmqvist sätter ihop för att fira tio år med COMA.
Vi kommer även ta hjälp av vår ledare Anders samt en ny medlem vid namn Annelie som även deltog i muskalen Oliver.
Vi kommer bjuda på ca 28 nummer sammanlagt, som innefattar allt som behövs.
Här finns något för alla, för ett riktigt bra pris!
Mer information får ni som bor i trakterna, det kommer hänga affisher, ni får blad i brevlådan o.s.v.
MISSA INTE DETTA!

DALA SÖDRA sommarshow
Får jag lov?
En show med skolans elever som börjar på dansbanan, tänk er gamla dansbanan från förr, där har ni det, lotter, korv, dans m.m. För min del blir det min sista show med denna skolan, jag kommer förmodligen att ha runt tre solon.
När? - Måndagen den 7:e juni och tisdagen den 8:e juni.
Plats? - Humlescenen, Bromölla.
Tid? - Halvsju.
Pris? - 30:- för alla. 

MISSA INTE DETTA HELLER!

Nej, nu ska jag fortsätta sjunga inför kommande bröllop m.m i sommar!

lovelovelove

Sallie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0