trött o glad, det är jag!

Hejhej.

Slutade 11.20 idag. Det var superskönt!

Har ätit lite lunch och nu håller jag på med låtar, musikarbete och annat!'

Huvudvärk har jag också.

Ska snart springa bort till min syster för att få lite info inför hotellrummen till lördag.

Tänk vad ett bröllop symboliserar egentligen!

Ett av livets största ögonblick...

Jaja, sedan ska jag kila vidare hem till min lille Henke som ligger lite småkrasslig.

Vi ska öva låtarna en sista gång inför lördag och även en annan låt inför min audition.

Sedan ska jag hem igen, fortsätta med allt som jag har påbörjat nu och sedan kommer Rebecca.

Vi ska nämligen öva en av låtarna som vi ska sjunga ihop den 28:e.

Har funderat länge och lovat att skriva ett inlägg om diabetes men just nu har jag inte tid och jag orkar inte heller.

Nu ska jag ta en powernap i diez minutos & sen ska jag rusa runt!

Ha det gott!


lovelovelove

Sallie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0