Audition för Skönheten & Odjuret!

Idag har jag varit på audtition for skönheten & odjuret!

Jag är som vanligt inte nöjd, det är jag aldrig och det är nog ganska bra men det gick bra i alla fall.

Nu får jag vänta tills den 31:e innan jag vet om jag har kommit med i produktionen.

Jag hoppas jag har rätta vibbar i alla fall!

Det var extra skönt eftersom jag har gjort shower förr med hela juryn och kände alla.

Så det kändes bra och dom kändes verkligen mer som en familj och kompisar än en jury, det kan jag intyga!

* För er som inte vet hur en audition som denna såg ut, i alla fall i mitt fall:

   Först får du gå in och sjunga, en låt som du valt själv oftast har du fått riktningar på vad du ska tänka på
   angående ditt låtval. Ibland ska du ha noter med dig och ibland ska du även har singback.
   
   Sedan får man oftast vänta ett tag för att ha dansprov. Gränsen för att behöva dansa kan variera.
  
   Sedan är man oftast värdig, det beror lite på vad det är för typ av audition och till vad, ibland får du en callback
   för att dom behöver ha mer material och ibland får du chans att söka för någon av dom större rollerna.

   Annars är det bara att invänta!

Sallies tips:
SÖK TILL ENSEMBELN! För bara detta ger dig en plats att glänsa, vara delaktig och vara en viktig pusselbit i produktionen. Vill producenterna ha mer av dig för att dom ser något så säger dom ifrån! Tänk på, alla fyller en funktion, ibland fyller man denna tom bakom själva scenen. Det finns så mycket olika vägar.


lovelovelove

Sallie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0