Trötta Sallie slänger in ett inlägg:

Jag borde egentligen ligga i sängen och sova nu, jag ska ju upp tidigt på audition imorgon och sedan vidare ner till COMA för mer rep med alla underbara människor!
Jag känner att jag är trött och det har jag rätt att vara efter denna dag:
* Steg upp lite över åtta.
* Vid lite över nio åkte jag in till C4 gymnasium för att sjunga upp. Det gick bra, hoppas jag, även fast jag aldrig själv tycker att det går bra! Prestationsångest och höga krav, hmm. Men i alla fall så hittade jag på två rader när jag glömde dom andra och kom in rätt och blev samtidigt som jag stod där förvånad över hur bra det satt ihop, haha!
* Sedan åkte jag direkt hem till byn och vidare ner till Humlescenen för rep med Themes from the famous! Där hann jag inte byta om och kastades direkt upp på scenen i olika dansnummer! Alltså, ingen vill missa Sallies dans, likt ett gympapass i shockfärgade kläder i alla dess färger till låtar som "what a feeling" och "footloose", en syn för gudarna, vill jag lova!
Jag vill inte somna förrän min pojke är hemma igen. Han är ute och roar sig och om han nu ska hit också så är det ju ganska bra om jag inte somnar...
Men jag tror jag måste göra det, annars är jag död imorgon, inte bra!
Ännu mer sång och dans!
Nej gott folk, sleep tight!

lovelovelove

Sallie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0