Hej igen!

Jag vet, jag är dålig på att uppdatera och så just nu!
Men jag har faktiskt varken lust eller tid, jag har så mycket i huvudet och jag hinner inte så ni får ha överseende tills vidare! Men nu slänger jag in ett litet inlägg!
För det första, hoppas att ni alla mår bra!
Själv så är jag skoltrött så in i bomben!
Mina föräldrar är nu hemma från Thailand, bruna, avundsjukt bruna!
Men jag åker ju också dit i sommar, så jag ska inte sura!
Idag har jag ju sjungit i församlingshemmet, det gick jättebra!
Så nu ligger massa skolgrejer, rep och olika evangemang framför mig!
20:e provsjungning inne på C4 gymnasie.
21:e audition för Sweet Charity.
27:e Beccas projekt i kyrkan.
Där har vi nog mars för tillfället!
Ja, när det gäller lite sång men jag sitter inte rastlös en dag!
Nej, dags att jobba!
Glöm nu inte kolla vem som vinner melodifestivalen!

lovelovelove

Sallie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0