Fantastiskt!


Jag har fått en till spelning idag, den 24 juli sjunger jag på ett bröllop i Malmö, jag blev väldigt lycklig över detta!
Det är så roligt, det är kul att folk uppskattar det man gör!
Just nu sitter jag hemma hos min syster, jag och Henke ska äta här och sedan åker jag vidare ner till COMA.
Skolan idag var så dryg!
Jag var nära på att somna runt 10 grr på en lektion!
Imorgon ska jag åka till vårdcentralen, jag ska kolla min hals.
Jag vaknade nämligen i förgår, efter att ha gått med något konstigt i halsen i någon vecka och hade riktigt ont! Det är ett område i halsen, som det har hänt något konstigt med och jag känner att det inte påminner om en förkylning.
Jaja, hoppas att det inte är något allvarligt!

JAG ÄLSKAR MUSIK!!!

JAG HATAR LÄXOR!!!

Mina känslor där.

pusss o kramisss

lovelovelove

Sallie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0