OJOJOJ!!!

Ingen tid för detta just nu, är bara hemma för att vila ut. Repat för fullt inför skolshowen dom senaste dagarna. Igår hade vi premiär och idag kör vi igen, halvsju och 30 kr i inträde, kika in och bjud upp till dans! Jag har betsämt mig för att göra bättre ifrån mig idag, i alla fall! Fast det gick ju bra igår också.
På fredag slutar jag nian, vilket nytt underbart liv!!!
Sen börjar et efterlängtat sommarlov, massor av sång.
Min sista sång för skolan gör jag på fredag i kyrkan klockan elva!

Kommer inte på mer att säga nu!

JO, just det!

COMA- SHOWEN BLIR AV DEN 17:E SEPTEMBER, KOM DIT NU, NI HAR GOTT OM TID TILL ATT PLANERA IN DETTA!!!!

så hörs vi!

lovelovelove

Sallie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0