resfeber!

15 timmar kvar !!!!
Nu börjar det pirra i magen på riktigt!
Men som jag har längtat och nu börjar jag hålla på och gagga om hur mycket jag kommer sakna "hemma" och alla här!
Lite snyftigt men det ska bli så skönt!
Jag ser fram emot alla nya upplevelser!
Ska kolla lite till på packningen som nog blev ganska okej, kanske något plagg för mycket men det får gå! Beslutsångest har jag och vill inte plocka bort något!
Jag ska även dammsuga på mitt rum, sen är det minsann städat!
Vi ska sätta oss ner och ta fram alla diabetesgrejer som jag måste ha med mig!
När jag väl lånar en dator därnere så kan ni räkna med att bloggningen kan bli lite annorlunda.
Bilder vet jag inte om jag orkar lägga in där nere utan det får ni kanske när jag kommer hem istället!

Nu kom mormor!

lovelovelove

Sallie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0