livet är ett spel

God kväll!

Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrars närmaste vänner och myser. Vi har fått god mat och efterrätt såklart och ska snart spela spel! Henke är självklart också med! Vi sitter och myser i deras soffa under några filtar.

o nu är det endast TRE dagar kvar! :D

Sallie har för övrigt inte sovit bra inatt och mått dåligt idag, magsmärtor och mår illa. Dom andra tror att jag är lite nervös inför resan men har fått lite tabletter nu och det har hjälpt en del i alla fall.

Hoppas det blir bättre till imorgon i alla fall, för då är det ju dags för spelning i Gualöv ellerhuuur?! :D

Vi har soundcheckat idag, vilket var ganska svårt när det gäller ljud och volym med tanke på allt regn!

Men det blir säkert toppen imorgon, så nu hoppas vi på sol så att man kan vistas ute! ♣

Det verkar som att det har regnat i princip hela Sverige idag?

Jaja, det gör inte mig så mycket om det regnar när vi har åkt haha, för vädret är nämligen toppen nere i Thailandet!

Men jag kan ändå tycka att det är en liten mysfaktor med regn och åskväder.

Jag har slängt fram lite grejer som ska med och är långt ifrån färdig och sen är man ju dessutom en person med beslutsångest till max, så det tar sin lilla tid att bestämma både stora som små skitsaker rent ut sagt, haha!

Jag som vanligt tyckte att jag hade mycket trevligt att berätta, jag blir nog så stissig av det att jag hinner glömma allt under tiden, haha!

nej, nu får jag mysa vidare, puss på er så ses vi imorgon!

lovelovelove

Sallie ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0