18:e juli

Jag ska härmed inte ursäkta mig för att jag bloggat dåligt utan säger istället som det är, det har inte blivit av!
Så idag kommer det därför massa nya grejer in här så glöm inte kolla noga!
Jag ska nu berätta lite om några viktiga saker och sedan lägger jag ut inlägg med påminnelser om olika spelningar och ev. ändringar!

Om ungefär åtta dagar sitter jag, min älskling, mamma och pappa på ett flyg påväg till Thailand! Det känns hur underbart som helst! Som jag har längtat och väntat!
Hur som helst så kommer jag blogga lite väl därnere och kanske även mer när jag kommer hem!

Jag och Henke hade 17 månader den 14:e, nästa månad är det alltså 1,5 år, tänk vad tiden går!

Jag har kommit med i musikalen Sweet Charity! Mer information om det sen!

Jag har haft en underbar sommar än så länge! Ni vet, allt som en sommar ska vara, t.ex. jordgubbar och slapp!!!

Jag har kommit in på den estetiska linjen på C4 skolan i Kristianstad, vilket var precis vadjag ville!

Äntligen en skola att trivas på!

Jag har fått massa nya erfarenheter, vänner och kontakter!

Jag har sakta men säkert lärt mig spela en del piano, på egen hand när jag suttit och testat mig fram, det som man brukar kalla självlärd, fast även med en del hjälp av Henke! Han är bäst! Det är ju bra om jag kan lite nu när jag ska börja spela på gymnasiet.

Jag ska äntligen få åka till Ingvar på onsdag! Jag behöver verkligen honom, det känner jag!

Jag o Becca kommer ha en egen liten grupp på COMA kommande termin. Mer information om det sen!

Ni ska även få mer information om COMA:s egen show och spelningen i Gualöv, Refill och ev. en talangjakt!

Tror det var allt, om jag kommer på mer skriver jag det sen!

lovelovelove

Sallie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0