Tjabba Tjena Hallå

...vi säger så tralalalalala!

Haha, nej nu var jag allt lite tramsig.

Som ni säkert märkt har jag inte varit så aktiv här men har haft så mycket att göra!

Nu är jag i alla fall tillbaka och jag måste berätta att jag har blivit tvungen att ställa in mina framträdanden när Humlestafetten äger rum den 8:e maj! :(
Jag tyckte detta var jättejobbigt.
Konstigt nog händer det alltid mig, av alla dagar på hela året så lyckas saker krocka.
Saken är den att jag ska upp till Göteborg denna dag och sjunga på ett bröllop.
Usch, jag är fortfarande ledsen över det hela, man vill ju inte tacka nej till att sjunga någonstans när man har blivit förfrågad!
Mannen som höll i det hela blev lite deppig men han ska tänka på mig till alla andra grejer bestämde vi.
Jag hoppas att dom löser det hela!
Jaja, nog om det.

JAG ÄR KLAR MED MITT SOARBETE! :D
Lite smått lycklig är jag nu i alla fall.

Var ju som sagt i studion idag och diskuterade igenom en del.
Mycket att förstå, men det blir säkert bra.
Nu hoppas vi och fixar vidare sålänge.
Nu var det ingen som förstod och det var inte meningen heller haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan läsa i alla skolböcker!

Nationella prov i sv på tisdag och torsdag, vilket jag inte är ensam om!
Uschuschusch, fast detta är en av mina bästa ämnen.

Nej, hej svejs, sov gott.

lovelovelove

Sallie 


Mitt första liveframträdande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0