musikmusikmusik.

Den som kom på det ordet vill jag tacka!
För det är ett ord med enorm betydelse!
Nu sitter jag med min dator hemma hos min syster.
Sitter och fixar med olika musikgrejer och mitt musikarbete!
Dessutom ligger det en söt liten bebis väldigt nära mig just nu, vilket känns ännu bättre.
Dagarna som gått sen det förra inlägget har varit ganska kaosiskt upplagda.
Jag har passat massa småungar, massor!!!
Jag har i alla fall känt mig som en hemmafru som bara städar och springer och säger vad man inte får göra hela tiden!
Men visst är det underbart när man kan låna massa söta ungar av syskon och andra!
Jaja, nog pratat om det.
För övrigt får snön gärna försvinna men jag ska inte klaga, det finns redan alltför många som gör det haha!
På fredag åker jag och tävlar! Wiho!
Jag ska även fixa med huset alla dagar, öva inför allt annat och träffa Eric i nästa vecka!
Toppen toppen toppen bra!
Nej, nu ska jag fortsätta.

lovelovelove

Sallie ♥


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lycka till på fredag, håller alla tummar. Har gjort lite reklam för dig på min blogg, många som tycker du e så duktig, så bara go for it.

Kram från Landskrona.

2010-02-24 @ 07:30:46
URL: http://jeanettejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0