Liten uppdatering till er alla!

Nu lägger jag ut olika viktiga datum, lite nytt och lite som vissa kanske redan visste.
Men i alla fall, för er som missat:

x 26:e februari tävlar jag i Burlöv, som ligger vid Malmö i tävlingen schlagerstjärnan! (Jag kommer att tävla med Bonnie Tylers "Holding out for a hero." Tackar alla som kommer att vara där och stötta mig!)

x Någon gång i februari, mars, april kommer jag att spela in låtar i en studio som senare kommer spelas upp i radio P4. (Håll sedan utkik, kommer när det närmar sig avslöja vilka låtar jag kommer spela in, efter ett möte i helgen.)

x Den 13:e mars sjunger jag i Bromöllas församlingshem under en modevisning. (Pengarna som kommer in går vad jag vet alltid till någon välgörenhetsorganisation, vilket gör det hela bättre!)

x Den 22:e mars sjunger jag på en av mina kompisars projekt i kyrkan. (Alltid en väldigt fin stämning i kyrkan, där jag b.la. kommer sjunga "jag har en dröm.")

x Skolans vårshow på Humlescenen i Bromölla, någon/några veckor innan skolavslutning. (Temat detta år är dansband och det kommer finnas en dansbana för alla sugna, självklart inte bara dansbandslåtar, då hade i alla fall jag skrikit!)

x I maj kommer några av oss från musikföreningen COMA sätta upp en show på ev. mer än ett ställe. Men ett av dom blir återigen på Humlescenen. (Showen kommer att vara en blandning av teater, sång, dans, musik - musikal, ja det mesta man kan önska sig!)

x Som det ser ut nu kommer jag även sjunga på Humlestafetten även detta år, vilket planeras tillsammans med Eric Iversen från Wizex. Detta går av stapeln den 8:e maj i "Bromölla byn." (Brukar vara en väldigt trevlig dag ute, om det är fint väder!)

Detta är allt jag vet än så länge, förutom en del hemliga projekt som jag inte kan skvallra om än! Haha.

lovelovelove

Sallie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0