Jag har en förklaring...

Visst kan fullt hus medvetslös vara en livsstil? ;)
I alla fall i mitt liv.

Jag har inte suttit något vid datorn, jag har haft såååå mycket med skolan, musiken, ett eget hus att sköta och massa annat. Men nu är det lov och jag kan ägna mig mer åt musiken igen, under lovet kommer jag spela in en del nya låtar och fixa en massa.

Jag kommer även vara med och köra och dansa i Themes of the famous. Det är en show som dom vuxna från COMA gör med film- och musikalmusik. Det är i påsk, jag har datumen men kan inte dom i huvudet så jag får återkomma med detta. Det är i alla fall vid två tillfällen, på Humlescenen, biljetter kan du förköpa på biblioteket i Bromölla, ev. musikbörsen i Kristianstad och något ställe i Sölvesborg. Pris per biljett är 200:- eftersom det inte riktigt är en familjeshow med bra speltider.
Jag tror det blir super och vi vill såklart ha varenda plats upptagen!
Några av dom vuxna:
Zara Kronvall - mest känd från gruppen Sarek.
Även Emil Sigfridsson, som är tillsammans med just Zara.
Maria, Bosse, Anders, Jenny, Anna, Linda Gladh m.f.

Nej, nu är Sallie trött, godnatt allihopa!

lovelovelove

Sallie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0