Halloj boys and girls!

Idag har jag varit och lyssnat på en väldigt intressant förläsning med Benny Grünfeld. Han är en av dom få som än är vid livet och överlevde förintelsen, andra världskriget. Han är dock 83 år gammal, så jag är glad att jag fick chansen att lyssna på hans berättelse. Tänk er, han var där, han upplevde allt. Det går inte att beskriva, man tror knappt det. Så överväldigande, så sjukt!

Just nu känns det som om mina dagar består av endast pluggande.
Lite dryyyygt...

Imorgon ska jag på maskeradfest hos en kille från musikalen som fyller 16 år! :D Vi säger grattis till honom!
Jag ska faktiskt klä ut mig till en kisekatt, haha!
Det blir väl bra, ellerhur?

Nej, nu måste jag fortsätta plugga...
usch, vad jag känner mig stressad.
Men jag ska inte klaga på något, för just nu har jag bara förintelsen i huvudet...

Sov gott alla.

lovelovelove

Sallie ♥



Kommentarer
Postat av: sallies egen sär-dea

håller helt med dig , man kan inte förstå det . helt sinnessjukt hur människor beter sig.

hoppas du får en riktigt rolig kväll , du kommer bli snyggaste kissen ever ! ;)<3<3

2010-02-12 @ 17:29:07
Postat av: Sallie, ägare av säret dea. ;)

Haha, ja du ska få se bilder, grymt alltså!



nej precis <3

2010-02-13 @ 19:39:58
Postat av: Dockie

fin blogg!

allt bra? :)

2010-02-13 @ 20:24:31
URL: http://dockie.blogg.se/
Postat av: Sallie.

TAck så mycket! :)



Jadå, sj? :)

2010-03-06 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0