Grodchock.

Imorse när jag och Henke vaknade upp och gick ner för trappan så fick vi en chock som verkligen väckte upp oss! Min vita lilla söta groda som ska leva i  mitt definitivt stängda akvariumet på mitt rum, på den stänga övervåningen låg stendöd, brun och dammig längst ner i trappan! Jag fattar fortfarande inte hur det hela gick till. Bara tanken på att den hoppat runt i huset äcklar mig.
Jaja, nog om det.
Ni ska ju veta att det sitter två riktiga gullungar bredvid mig. Min ena kusin och min systerdotter som ber om att få skriva sitt namn här haha!
Imorgon ska jag passa min andra systerdotter, får se vad vi hittar på för trevligt. Henke ska ju till studion och spela in en låt till ett välkänt band. Mer information kommer om det senare.
Nej, nu känner jag mig lite osocial så ska kila nu.
Jag har en del att fixa.
Sedan måste jag ju påpeka att musikalmusik är så underbart att lyssna på!

love
lovelove

Sallie.♥


Bjuder på några trevliga bilder:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0